A rackáról beszélni ma már hasonló divat, mint a szürke marháról, mangalicáról. Azonban az ausztrál és multi-kulti újzélandi birkahús import korszakában a racka juh húsfogyasztásban hajdanvolt dicső rangjától igen messze vagyunk...

2010.02.05. - 07:54
Racka juh

A magyar szürkemarha tenyésztésének kiteljesedése és a minőségi hús forradalma - a jövőben egyet kell hogy jelentsen...

2010.01.13. - 09:19
Szürke marha

Bronzpulyka, rézpulyka és gyöngyös. Lassan már nevük is feledésbe nmerül. Pedig ízük a vadon élő szárnyasok húsával vetekszik, csak hát tenyésztésük nem illeszkedik a speed technológiába.

2010.01.14. - 10:25
A magyar pulyka és gyöngytyúk

Hajdina, köles - valaha ezek a növények pótolták a búza ma elfoglalt egyeduralmát. De ne feledjük, hogy a gabonafélék közé tartozó zab most éli reneszánszát, no és a jó magyar sörárpa jelentősége sem kicsi!

2010.01.14. - 10:35
Árpa, zab, rizs s más magyar gabonák

A fácán, a vadkacsa, - de a fürj és a fogoly is a rabságban tenyészhető vadak közé tartozik. Olyannyira, hogy a vadhús-termelésbe betöltött részaránya ma már nagyobb a lőtt vadénál.

2010.01.16. - 08:10
Tenyészthető vadak

Visszaszerzi becsületét a magyar termék?
Már késő! Elkelt már régen...
Csak hiteles nemzetpolitika árán
Csak, ha új alkotmány lesz!
Ha kilépünk az EU-ból
Reménytelen az ehülyített vevők miatt
Az alapokat rendbehozva, közmegegyezéssel - igen
Eddig 5 hozzászólás érkezett.
Címkék:
Arculat-tervezés, Honlapépítés, Hungarikum, magyar mesterek, magyar művészet, Saját weboldal
Miért éri meg Önnek, a Jó Magyar Termelőnek, a jó magyar árukat terjesztő kereskedőnek a JómagyarÁru.hu honlap al-oldalain önállóan megjelenni?

Miért éri meg Önnek, a Jó Magyar Termelőnek, a jó magyar árukat terjesztő kereskedőnek a JómagyarÁru.hu honlap al-oldalain önállóan megjelenni?

 

Mert ez nem egy egyszerű gyűjtőportál, melyre fű-fa-bogár csak úgy felrepülhet. Nem „céginfó”, nem „zsibi”, nem "vatera", még csak nem is Facebook....

Ha nálunk jelenik meg, akkor a magyar minőség, a magyar tulajdon, a magyar áru és termelő védelmi kötelessége garantálja az Ön honlapjának sikerét!

Ebből nem engedünk! Oldalaink ezért tartalmasak, szépek, magyarán:  exkluzív a környezet, egyértelmű az értékrend!

Itt tehát méltó nyilvánosságot kap az Ön tevékenysége, céges honlapja.
Becsülje meg! Mások már megtették, látogatják is őket szépszámmal!


internet_k.jpgA megjelenés két alaptípusa

1. Az Önök által elküldött tartalom és képanyag EGYSZERI beszerkesztése, tartalomkeresés és kiegészítés.
2. Állandó nyomkövetése a változásoknak, tehát frissülő, dinamikus tartalomkezelés, amit persze megelőz az egyszeri beszerkesztés.

Természetesen az utóbbi: a dinamikus céges honlap a hatékonyabb kereskedelmileg, és akár több céges al-honlapot is tartalmazhat.

Mire gondolunk?

Például árlista változások, kedvezmények, a termékek webshop jellegű megjelenése, új termékek, különleges akciók, és a termelői, kereskedői ágazat érdekesebb hírei, önálló termék és honlap design.

Az elérhetőségeket természetesen Önökre irányítja minden lapunk, azaz: ha van saját honlapjuk, akkor tovább erősítjük, de ha kell, akkor a legmodernebb SEO marketing eszközökkel reformáljuk meg, vagy újra elkészítjük!

Ugyanakkor a tapasztalat azt mutatja, hogy az emberek itt a JómagyarÁru.hu hozzászólásaiban kezdenek kereskedni!

Miért? Mert nagyobb látogatottságú, mint egy rossz technikával felépített egyedi honlap.

De ennek is csak örülni lehet!

Az ár nem ár, hanem alapítványi támogatás, költségként és/vagy adójából leírható, hiszen honlapunk is a Karahun Alapítvány tulajdona. Ezt pedig személyesen beszéljük meg ezen a telefonon:

06-94-655-130

jomagyararu_170.jpg

Vagy E-mail-ben: karahun kukac karahun pont hu

Kedves magyar termelő és kereskedő, vagy akár művész barátaink!

Nem ma kezdtük! Bizzanak meg szaktudásunkban!

Itt minden magyar érték egymást erősíti!

 

Hozzászólások
Oszd meg a hírt másokkal is!

Hozzászóló neve* (name)

E-mail címe* (E-mail adress)
Hozzászólás* (message)
Biztonsági kód* (safety code)

A hozzászólás nem tartalmazhat HTML kódot. E-mail címe NEM lesz nyilvános!

Kedves Hozzászóló! Jószándékú, ám üzleti ajánlatait kérjük a következő címre írja:

karahun kukac karahun pont hu


A hozzászólásokat a támadások kivédése okán a megjelenés előtt moderálhatjuk.

Kara - 2013.01.21. 09:02
Kedves Iván Erika!

Honlapunk konkrét árutermelő magyar cégekről szól, az őket továbbreklámozó mozgalmakról csak érintőlegesen számolunk be. Pillanatnyilag ott tartunk, hogy a kereslet égetően szükségessé tenne egy webshop szerű megjelenést, csakhogy a "jó magyar cégek" még a natur megjelenést is ingyenesen veszik "természetesnek". Egyszóval nehogy bárki azt gondolja, hogy a honlapot évek munkájával fenntartó Alapítványba dől a cégek támogatása. Nem, sajnos nem. Így aztán nem tudható, hogy további reklám oldalak reklámozása miért érné meg, miben segíthetné e honlap fenntartását?

Üdvözlettel: P.Gy. Alapítványi Elnök
Iván Erika - 2012.05.19. 07:57
Tisztelt szervezők, tájékoztatást kérek, hogy ha magyar népigyógyászat, alternatív gyógyítók, táltosok által szervezett egészségnapokat, gyógyítónapok megrendezésével foglalkozunk ahol természetesen a magyarok vásárát is progpagáljuk, hogy tudjuk az oldal támogatását megkapni.



köszönettel



Iván Erika
1Web-guru - 2010.11.10. 10:17
Tapasztalatom szerint a Google index két irányból növekszik. Az egyik, a frissítés gyakorisága adott weblapon. - már egy hozzászólás is elég lehet. A másik: a régebbi allapok tartalmi analizise, mely akár 2-3 hónapig is eltart, így néha meglepően jól kezd teljesíteni egy honlap, miközben a cikk régi.

Mindegyik fontos. Persze a szokásos SEO technikák adják az alapot, na de ezt ez a lap bőven tudja. Más meg távolról ugatja, és a szomszéd öcsivel csináltatja az ingyen honlapját a Kökörcsiny utca 3/a -ban.

Majd rájön egyszer, hogy nem minden az ingyenesség....

A másik véglet a profi honlap tartalom nélkül. A magyar cégek többsége ilyen honlapot (nem) tart fel, azaz: kész, kifizetve, leszarva a tartalom.

Már bocs.

Na ezek miatt szenved a szakma. Ez a két véglet.
Kara - 2010.11.06. 11:08
Köszönjük!

Itt van pl a "Meszleni pálinkafőző", egyértelmű a találat, na de neki csak nálunk van lapja, így ő absz. elöl van.

De nézzük meg pl.: a Babati Húst, vagy a Koppány húst, ott is ott a mi megjelenésünk a Google első-második oldalán.

Ha pedig beírjuk ezt: "jó magyar áru", akkor 77 millió találatból vagyunk az elsők.

Nos ez a titok, ezért érdemes nálunk megjelenni.

Ezt nem lehet letagadni, mert mérhető...:)
1Web-guru - 2010.11.06. 11:01
Üdvözlet!

Gyorsfelmérésem szerint a lap tényleg jól teljesít SEO-ban, kereső marketingben. Mindem olyan esetben, amikor nem védett az url, megelőzi a cég saját lapját a Google keresőben. Szuper, gratulálok a teljesítményhez!

Hajrá JómagyarÁru.hu!!!